یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۴۵:۴۲

روابط ایران با دومین شرکت حمل و نقل دریایی جهان

باشگاه خبری فراساحل: دومین شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی کانتینری جهان، حمل و نقل مستقیم کالا به ایران را از سر گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از هلنیک شیپینگ، شرکت MSC، دومین شرکت بزرگ دریایی حمل و نقل کانتینری در جهان فعالیت خود را در مسیرهای دریایی با مبدأ و مقصد ایران از سر گرفت. تا پیش از سال 2012، ایران حجم قابل توجهی از واردات خود را از طریق خطوط حمل و نقل دریایی بین‌المللی تأمین می‌کرد اما پس از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران و محدود شدن شرکت‌های خارجی در همکاری با کشورمان، این روند به سمت حمل و نقل جاده‌ای و همچنین ناوگان دریایی داخلی تغییر جهت داد.


شرکت سوئیسی MSC اعلام کرده است که در روز 31 دسامبر اولین کشتی این شرکت در بندرعباس پهلو گرفته است و این اقدام راه را برای افزایش همکاری با کشورمان هموار خواهد کرد. این شرکت از سال 2012 همکاری خود با ایران را متوقف کرده بود و از سال 2014 نیز از طریق اشخاص ثالث و برخی واسطه ها همکاری هایی را با ایران داشته است. در آگوست سال گذشته دو شرکت CMA CGM فرانسه، سومین شرکت حمل و نقل دریایی بزرگ جهان، و شرکت  اورگرین تایوان، چهارمین شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی بین المللی،‌ فعالیت خود در ایران را از سر گرفتند.



  کد خبر : 977
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :